Ny bok - ny kolleksjon - daglig trim på TV2!

Boken min heter "10 Minutter Til Fastere Lår Og (litt) Mer Spretten Rumpe". Den er RÅBRA! Nå er det slutt på slapp hengerumpe, spensten kommer med hver øvelse! Boken består av mange 10 minutters trimserier:
  • Klassisk
  • Med vekter
  • Med stepkasse
  • Med ball & strikk
  • Pilatesinspirerte øvelser
  • Stretching.
webcover
Ved å gjennomføre en eller flere serier per dag vil du virkelig kjenne forskjell. Boken er hos bokhandlerne fra mandag! Jeg er kjempestolt over boken. I tillegg til øvelsene viser jeg deg hvordan du kan spare 140.000 kalorier bare på hverdagsmiddagen på et år! Det tilsvarer 20 kilo kroppsfett. For en som er overvektig betyr jo det en del, men for deg som ikke er overvektig er også de nye versjonene jeg har laget av pizza, taco, pølsemiddag osv interessante for du får i deg like mye mat, men mer næring! Ja, mer vitaminer, mineraler, flavonoider, mm (SUNT! ANTIKREFT!) fiber osv..
Sunne desserter du kan spise hver dag.  Ja, du vet det kanskje ikke men jeg promoterer dessert hver eneste dag! TJOHEI!! 

Hos G-sport får du nå min nye kolleksjon fitnesstøy. Dette er den andre serien så det er ikke mange plagg, men WOW! De er sexy på alle kropper. Alle toppene er laget slik at du kan strekke armene over hodet uten å blotte magen. Søte feminine og rocka detaljer! Man kan jo få lov å føle seg både kvinnelig og fresh selv om man er sterk og tøff på trening! Serien er laget i samarbeid med Röhnisch. Har du kjøpt Röhnisch før vet du at det betyr kvalitet! Jeg har faktisk tøy fra Röhnisch som er over 10 år gammelt og like fint . Men NB jeg bruker ALDRI tørketrommel, har ikke det! SE BILDER FRA KOLLEKSJONEN:

Signaturlinje bilde turkis webSignaturlinje bilde sort og hvit web
Signaturlinje bilde rosa
Kule klær, eller hva? HER er film fra fotoskytet vi gjorde i sommer - vi hadde det gøy!

Sist, men ikke minst - bli med på trim med meg på Go'Morgen Norge hver morgen ma-fre kl 08.10 hele Januar! Nettprat på www.tv2.no/gmn  hver mandag kl 11:30 Se innslagene gratis på TV 2 Sumo .Treningskjema blir lagt ut på nettet slik at du har full oversikt Se HER

28 kommentarer

Stine

06.01.2008 kl.00:09

Nå vet jeg hvordan fitnesstøy jeg skal kjøpe snart. Boka virka også fin å ha. Takk :)

Marianne

06.01.2008 kl.11:13

Hei:D Den boka vil jeg ha, men hvor kan jeg kjøpe den og hvor mye koster den? - Marianne

Kari Jaquesson

06.01.2008 kl.15:04

Hei! Boken kommer i bokhandlerne, i nettbokhandlere og bokklubber! Den koster 299.- men her har de den litt billigere: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2926764&rom=AKLykke til med trimmen!:-) Kari

irene

06.01.2008 kl.20:28

hvis man ikke har stepkasse eller ball, hva kan en evt bruke da? har dine 2 andre bøker og dem er kjempe fine...

irene

06.01.2008 kl.20:28

hvis man ikke har stepkasse eller ball, hva kan en evt bruke da? har dine 2 andre bøker og dem er kjempe fine...

Kari Jaquesson

06.01.2008 kl.21:10

Hei Irene! Bruk nærmeste trappetrinn! Det gjør samme susen. Det er bare en av øvelsene (der man ligger på magen oppå step'en) som ikke kan gjøres i en trapp!Etterhvert som du kan øvelsene med step kan du bruke dem i trapper når du er ute! Bruk musikk med 120-130 BPM (Beats per minute) og step i vei!Det som gjøres med ballen er ikke like lett å erstatte, men har du en stor badeball kan de fleste av øvelsene mot veggen gjøres med det - men ikke de der du skal ligge på ballen!

irene

07.01.2008 kl.00:18

hvor kjøper jeg sånn ball evt da..? skal se på deg imorgen på tv2 :)

Sonja Midtlien

07.01.2008 kl.19:06

Ikke sikkert du husker meg, men i mars 2004 lagde du en reportasje for God Morgen Norge om overvektige i Asker som hadde sin egen trimgruppe. Jeg var initiativtaker for det tilbudet. Den gruppa er nå historie, men jeg har fortsatt med trimtilbud for overvektige - og denne gang som eget firma XLpluss.no. Nå har jeg tatt utdanning som instruktør i vanngymnastikk og driver 4 egne vanntrimkurs i uka i Asker og Bærum. I tillegg jobber jeg som instruktør for en gruppe eldre damer. Følg med i Norsk Ukeblad nr 4, så ser du hvor moro vi har det i vannet! :-)

Ida

08.01.2008 kl.15:49

Åh! Gjett om jeg skal shoppe nye treningsklær! Likte veldig godt den svarte buksa ;D

Men jeg bare lurer - denne boka, virker den slik at man får "mer" rumpe? Du skjønner det at jeg har så fryktelig tynne lår, og omtrent null rompe, men for mye på magen, ryggen og sidene.

Har ikke lyst at den skal bli enda mindre, så er litt usikker :)

Ingrid

08.01.2008 kl.18:34

hei!

Du som har peil. på dette... Jeg er 16 år og er vel normalvektig. Problemet mitt er astma og at jeg har utrolig dårlig kondis. Har blitt plaget i flere år f.eks. i gymtimer når jeg har prøvd å holde tritt med de andre rundt meg, men som har vært umulig pga astmaen (som jeg da ikke visste at jeg hadde). Etter det har jeg skydd cardio-trening, men nå vil jeg på'n igjen! VIL komme i form. Men hvordan burde jeg gjøre det? Jogging er til dags dato helt umulig, og etter ei lita stund på trimsykkelen, blir jeg helt gåen... :(

Vibeke Olsen

08.01.2008 kl.22:56

Hei Kari!

Jeg har lyst til å prøve dvd'en din fatburner 5, men trenger jeg noe treningsutstyr eller holder en matte? Kunne virke som vekter var en nødvendighet??

Håper bare jeg klarer følge opp treningen denne gangen...! Hmm... Tusen takk for alle hyggelige stundene med trening du gir, du er en inspirasjon!!!

Mvh

Vibeke Olsen

Kari Jaquesson

09.01.2008 kl.14:47

Sonja: Selvsagt husker jeg deg! Du gjør en viktig jobb - stå på!

Ida: Noen jenter har kropp der fettet legger seg lettest på rumpe og lår, andre får mest rundt magen. Dette er genetisk. Du får absolutt mer sprett i rumpa via øvlsene i boken min. For å redusere fettet ellers på kroppen må du løpe, danse, leke, og selvsagt passe på hva du spiser.

Ingrid: de alle fleste atsmatikere får mindre symptomer når de trener opp kondis'en. Det viktigste er å ha en plan slik at du gradvis trapper opp intensiteten. Du må orke å bli andpusten, men det skal ikke gå over stokk og stein.

Lykke til!

Vibeke: Det er bare til styrketrening du vil trenge noe. man kan selvsagt gjøre øvelsene uten vekter, men det er ikke så effektivt. det er mye tilbud på vekter i sportsbutikkene - kjøp de som er i koffert og som har løse skiver slik at du kan bygge dem tyngre etterhvert som du blir sterkere.

Fint med stang også!

Ida

09.01.2008 kl.16:10

Okaj, takk skal du ha :)

Forresten, er ikke sikkert du husker den mailen jeg sendte deg og du svarte på - men uansett, nå har jeg gått ned 12 kg på to år! På en sunn, ikke-anorektisk måte ;) hehe. Hurra for meg..

Ingrid

09.01.2008 kl.18:42

sorry at jeg gnåler, men hvordan skal jeg gjøre det? Intervaller? Hvor lange da evt?

Trude

10.01.2008 kl.18:09

Hei,Den linken Spør Kari funker ikke. Så jeg spør her jeg da. Jeg fikk en gutt for 10 mnd siden. Holdt meg røykfri i svangerskapet, men begynte på igjen når ammingen var over. Nå er planen å prøve på nytt og jeg skal kutte røyken mandag! Jeg har slitt en del med de siste kiloene etter sist svangerskap. Selv om IBM min sier jeg er overvektig synes jeg selv at jeg ikke ser overvektig ut på noen måte. De fleste for sjokk når jeg sier jeg er 75 kg og jeg er bare 163 høy.Men nå som jeg skal kutte røyken er jeg jo en smule redd for at flere kiloer skal komme på. Jeg er et klassisk eksempel på små spising for å døyve sulten og en SVÆR middag. Men skal prøve å bli flink nå. Men det jeg lurte på var. Jeg kjøpte meg en renselseskur på helsekost her om dagen. Tenkte det kunne være en fresh start på røykeslutten, men har det noe i seg disse kurene. Jeg kjøpte en 24 timers kur C24 het den, siden jeg skal begynne på hormon preparter for å bli gravid så ville jeg ha kuren ferdig gjort før jeg begynte på stimuleringen. Håper du kan svare meg og at du får i orden Spør Kari linken :)

Kari

13.01.2008 kl.00:59

Hei navnesøster!:-)Jeg er en rullestolbruker som i de senere årene har trent endel pilates og yoga, og virkelig sett de positive effektene av dette- damen har jo fått skikkelige skuldre f.eks.:-) Men, jeg leter etter en eller annen aerobic dvd for rullestolbrukere slik at jeg får inn litt cardio i tillegg. Har brukt å svømme men studerer for tiden i Guildford utenfor London, og her ligger nærmeste treningssenter en halv time unna, og med alt gråvær vi har her nede er ikke en time på elektrisk scooter gjennom blåst og regn alltid like ønskelig i gøre..(ja,litt lat student også.:-)) Det er derfor jeg leter etter cardioøvelser jeg kan gjøre hjemme i stolen, har til nå bare prøvd å "hoppe" litt rundt til musikk i stolen men noe litt mer organisert hadde vært flott.Håper du vet om noe lurt, vil bare ellers takke for all inspirasjon du gir oss som kanskje ikke alltid synes det er like gøy å røre på kroppen!:-)Klemmer fra Kari

Katarina

14.01.2008 kl.17:29

Hei Kari!Må bare si at jeg digger ditt arbeide! Leste nettopp en artikkel om at du syns Sylvia bør legge omlivvstilen! Så råbra gjort. Hun skal jo liksom være ett forbilde for "oss" andre..og da syns jeg hun også har en plikt til å se flott ut. Ellers så må jeg også si at jeg blir så blid av å se deg på go morgen Norge, så da er man jo bare nødt til å følge trimmen. Go Kari sier jeg bare. Du gjør en kjempe jobb!! Klem

ingrid

14.01.2008 kl.19:19

HEi:-)

Nina

14.01.2008 kl.20:11

Hei!Vår sønn på snart 21 år lever, i våre øyne, et svært usunt liv med lite eller ingen mosjon og elendig kosthold. Vi er bekymret, men når ikke frem med forslag til endring. Han var

aktiv idrettsutøver i tenårene.Vi hadde håpet at det var mulig å gi ham noen personlige treningstimer med deg i fødselsdagsgave. Vi tror på at du kan motivere en stein og at du kan bidra til å lede ham inn på en sunnere livsstil. Tar du denslags oppdrag?

Annbjørg Lihaug

14.01.2008 kl.20:40

Hei Kari! Har nettopp kjøpt boken din, og synes spesielt oppskriftsdelen var knallbra! Takk!Man blir så glad av deg, Kari! :)Hilsen Annbjørg

***

24.01.2008 kl.20:39

skulle egentlig ikke skrive noe her men sjekk den rumpa da.. katta azz:D

Trine

27.01.2008 kl.20:00

Hei.Takk for masse inspirasjon.Jeg trener masse og har derfor behov for treningstøy. Flott at du er kommet med ditt eget..håper dette er klær som virkelig går opp i str. Utvalget for oss som bruker 48+++ er til og gråte av.Hilsen Trine

Elisabeth Dvergsdal

04.03.2008 kl.23:00

Går det å bestille desse klærne noe sted på nettet? Finner de ikke i noen butikker her som jeg bor :) Likte veldig godt det rosa på siste bilder f.eks

inger lise jensen

11.03.2008 kl.09:31

Hei jeg ser etter de kjempefine klærne dine på G-sport men finner de ikke. Er det mulig og få kjøpt de på nettet? Er det bare i Oslo de har dem? Jeg bor i Hedemark.Vennlig hilsenInger Lise Jensen.Bakkehaugvn 172380 Brumunddal

Marit Johanne

18.06.2008 kl.13:32

hei kari:) Jeg har en veldig spretten rumpe, men ønsker å få den mindre. Bør jeg da holde meg unna styrkeøvelser for setepartiet?Håper på gode tips!

caroline gullheim

26.01.2009 kl.22:25

hei. jeg ser mye, mye fint treningstøy (røhnisch)som jeg kunne tenkt meg å kjøpe, men hvor kan jeg handle det på nettet ?? caroline

caroline gullheim

26.01.2009 kl.22:26

Hei :) Hvor kan jeg bestille Røhnisch treningstøy på nettet ?? caroline

Kari Jaquesson

26.01.2009 kl.22:41

Hei CarroPrøv å ringe Röhnisch: 23 24 22 55De har skikkelig mye fint!! KAri

Skriv en ny kommentar

hits