Har du fått ræva i gir ennå?

Synes du rumpa dingler for langt nede på lårene, er magemusklene glemt igjen på bussen (de er i alle fall ikke igjen sammen med resten av magen) Har du kondis på null, får aldri ryddet i skuffene hjemme, rekker aldri å lage sunn middag, får ikke.....
MÅ først legge noen STORE PLANER!

Har du tenkt på at du kan komme langt med bare LITT innsats?

Jeg holder mye foredrag og om det er ET budskap de som hører på må sitte igjen med så er det:

LITT GJØR MYE!

Legger du inn en liten innsats høster du mye tilbake.
I dagens Dagbladet skriver Ingvilf Wedaa Tennfjord morsomt om hvordan du kan legge verden for dine føtter på fremten minutter. Les, humre, lær og sett i gang (men bare litt og litt)

Minner deg også om at jeg har laget mange bøker med 10 minutters trimprogram. DE FUNKER:

dsc3092
En av øvelsene fra min siste BOK. tar du den hver dag blir det litt mer sprett i rumpe og lår - Dét er et løfte!

4 kommentarer

Janis Maria

22.03.2009 kl.17:48

Fantastisk bra blogg!!

Emma

22.03.2009 kl.18:03

Wow, ja leste det i avisa idag. : )

Sarah

22.03.2009 kl.20:25

Hei du! Kunne du skrevet et innlegg om hva som er riktig måte å ta sit-ups? Jeg får høre så mange forskjelllige versjoner om hva som er rett og det blir ganske forvirrende... Du vet nok hva som er rett og galt! :)

Anette Isaksen

07.04.2009 kl.08:33

leste innlegget i Dagbladet, og synes innlegget var såpass bra at jeg trykte på print, og satte det inn i inspirasjons permen min :) takk for tipset, nå skal jeg ut og ta en kjapp joggetur :)

Skriv en ny kommentar

hits