Trene med barn i magen? Og etterpå?

Takk for masse mailer! Jeg har fått flere henvendelser om hvordan man kan trene når man er gravid. Hva bør man passe på? Er det noe poeng? Hvor hardt skal man ta i, og hvilke treningsformer er best. Det er mye man lurer på. Det er flere som spør etter tips for å få magen på plass igjen etter svangerskapet så både trening med barn i magen og tiden etterpå kommer jeg til å blogge om innen uken er omme.
Her er jeg med min yngste Prince Charming da han var 4 1/2 mnd gammel:

Er i Ras al Khaimah (ved Dubai) med 35 jenter på trim & spareise om dagen og startet dagen med trim på stranden. Deilig, selv om solen ikke er helt varm ennå kl.07.30.  Senere på dagen ble det intervalltrening i gymmet og styrke på gresset i kveld.


Nå har vi vært på BBQ kveld på Ras al Khaimah Yacht Club og danset magedans (vi gjorde vårt beste i alle fall) på Al Jazeera etterpå. Jallah, jallah - det var gøy!

Nå er det natta - vi ligger 3 timer foran. Mammatrim og derpå følger snart!
Stikkord:

5 kommentarer

b

05.03.2010 kl.15:42

åh. idyll + trening :)

Jeanette

06.03.2010 kl.17:58

Mener å ha hørt at sykling skal være bra for gravide!

b

07.03.2010 kl.21:57

jeg og faktisk, men at det skal være litt problematisk i forhold til bekkenet? man hører jo så mangt.

b

20.03.2010 kl.00:24

tenkte veldig på magen min da jeg trente i dag. er så mange øvelser som går fint nå, men hvor magen vil kræsje i apparatete eller gjøre det umulig å ta visse øvelser. håper det finnes alternativer.... eller bare slutte å trene styrke når det blir et problem??

Kari Jaquesson

25.03.2010 kl.10:43

b:Bare ta det som det kommer - man tilpasser seg veldig br aetterhvert. Hvilke konkrete øvelser tenkte du på?

Skriv en ny kommentar

hits