Sitter i Kristiansund

Og ser ut p vakre fjell. Hadde foredrag her i gr og i dag drar jeg til lesund. Uff, jeg hadde store planer om vre mye p bloggen og ba jo om f mailer til karijaq@gmail.com med ting du vil vite om mat og trening. Takk for mange henvendelser og beklager for at jeg ikke har ftt skrevet noe srlig. Har hatt s mye gjre denne mneden.

Lovte skrive om svangerskap osv. men jeg er jo litt glemsk, da, det ligger jo allerede artikler p hjemmesiden min: http://trimtram.no/gravid
Sjekk dem og se om det kan vre noe der for deg!

Jeg kom hjem fra trim & spareise forrige tirsdag. Vi var og spiste p TGI Friday's Her er navnet p arabisk. Lekkert, ikke sant?:



Her er gjengen foran Burj Al Arab:


Foran verdens hyeste bygg (kameraet rakk ikke helt opp)



Vi mtte et TVteam fra en kinesisk reiseTV kanal og de ble kjempeglade da alle jentene sang og danset "Fairytale"!


Vi danset videre p trening, vi!

7 kommentarer

25.03.2010 kl.21:20

Hei Kari! Gy lese bloggen din. Er selv opptatt av trening og helse. Har blitt hekta p yoga og har startet egen blogg som heter yogaliv. Er i startfasen, s jeg m vel prve og feile som alle andre. P min blogg kan du bla. finne linken til vrens vakreste eventyr; Elverum Yogafestival. Ta utfordringen og kom til Elverum siste helgen i Mai. Se:http://yogaliv.blogg.no/?c=1269547387

b

25.03.2010 kl.22:28

Har heldigvis lest de innleggene p trim-tram. Men vet du om det er vanlig f vondt i knrne nr man trener styrke nr man er gravid? Fr vondt nr jeg tar visse velser, som involverer bying/strekking av knrne. Aldri hatt noe problem med knrne fr.

Marianne

25.03.2010 kl.23:04

Helt lov ha det travelt:):) Vi kjenner vell alle til hvordan ukene flyr avgrde... Var ikke s lenge siden vi gjorde siste innkjp til jul og n raser det av grde frem mot sommeren og fr vi vet ordet av det synger vi "glade jul" igjen.

Dessuten s skriver du s bra inlegg nr du skriver at det er verdt vente p:):)

Ha en fin helg og en fin pske

Kari Jaquesson

26.03.2010 kl.16:45

b: Hmmm, nei har ikke hrt at det er vanlig, men alle leddbnd er jo slakkere, s det er ekstra viktig passe p at knrne er bak trne p f eks kneby. Hres ut som du skal droppe utfall. Vr forsiktig nedover trapper og nedoverbakker. Du har lov til ta heisen ned nr knrne er kranglete. "Kryss-seil" i nedoverbakker. Da slipper du f alt trykket inn i kneskjellet nr du gr nedover. Lykke til!

PS: Vektkningen sammen med slakkere leddbnd kan bidra til at knrne kan bli litt vonde i enkelte tilfeller.

b

26.03.2010 kl.20:12

Takk :) Gr heldigvis bra i trapper. Blir vondt nr knrne nrmer seg frti-fem graders vinkelen... God Pske :D

Kari Jaquesson

27.03.2010 kl.11:18

b:Ja, men vet du hva? Knrne skal ikke byes dypere enn 90 grader - blir vinkelen mindre enn det ker sjansen for smerter/feilteknikk/skader!

b

27.03.2010 kl.15:00

ah. mulig jeg husker feil grad alts. satt og stussa veldig p det nr jeg skrev det...er det frti-fem eller nitti... frtifem er vel kanskje litt for langt ja. hjernen min har begynt glippe :p iallefall: nr bena ser ut som en L...kind of. fr slutte g hakket over det, stoppe fr. ;)

Skriv en ny kommentar

hits