Trimme med Bettan!



I dag skal jeg til Tnsberg for treffe Elisabeth Andreassen igjen. Hun har bedt meg hjelpe henne med rd og rutiner for kunne komme tilbake i bedre form. Hun var jo i knallform etter "Skal vi danse" men har ikke holdt rutinene oppe, bare jobbet, jobbet, jobbet!
Du kan flge med i Se & Hr som skriver om dette. Frste artikkel stod i bladet som kom ut for et par uker siden og s tror jeg kanskje det er en i dagens utgave - m sjekke etterp.

I dag blir det spennende se om Elisabeth har fulgt opplegget. Det er ikke lagt noen harde rutiner, for hun har hatt ferie og trengte slippe tylene litt, men vi fr se om midjemlet har gtt litt ned. Hun har klart seg helt p egen hnd, for vi har knapt vrt i samme land eller by etter at vi startet opp. Du fr flge med i Se & Hr om du vil vite hvordan det gr!

Dette er en skikkelig hardworking lady med 1000 jern i ilden! Da krever det mye huske p prioritere seg selv! Husk det alle travle damer - du er IKKE ego om du setter av tid til deg selv, din helse og ditt velvre! Det vil alle rundt deg nyte godt av - har du det bra, har de det bra!
Stikkord:

16 kommentarer

Anita

30.07.2010 kl.15:00

Pumpe muskler e herli da:D Litt rart vre eineste jenta p frivekt avdelingen blandt gutta, men d e herli da:P Ingenting imot d hehe. Men ett sprsml. Eg blir aldri lei av pumpe jern, men er det veldi feil pumpe hver dag, eller er eg absolutt NDT til ha en hviledag mellom? Kan ikkje fordra kondisjons trening, men er nok ndt til det og.

b

30.07.2010 kl.17:25

Merker jeg gleder meg til komme tilbake til Elixia og trening. Nesten vemodig g forbi der n, og vite at jeg ikke skal inn dit fr i desember!

Kari Jaquesson

01.08.2010 kl.20:22

b:Jaaaa! Det er ikke lenge til! :-) Nr har du termin n igjen? Har glemt det....

Kari Jaquesson

01.08.2010 kl.20:23

Anita:det kommer veldig an p intensiteten og velser fordelt p de forskjellige ktene, men du kan fint f lagt opp treningsprogram som er splittet slik at du kan trene veldig ofte. Men husk at variasjon er bra, tren litt andre ting ogs + ta en lofferundtipysjendag innimellom! :-)

b

01.08.2010 kl.22:06

20. september er termin. ga til slutt opp elixia og fryste medlemskapet til 13. desember. selv med lav trening der fikk jeg kraftig hjertebank i flere timer. og hendene mine har s mye vann at det mest sannsynlig m opereres ut etter fdsel. men S er jeg KLAR! *glede seg allerede*

Anita

01.08.2010 kl.23:30

trene full guffe hver dag d og de samme musklene:D herligt men kjenne eg fr ganske kraftige smerter etter f dager d.. litt kjipt siden d e driiiid kjekt:D

Jeanette

02.08.2010 kl.18:31

fatter ikke hva hun skal slanke seg etter! hun ser jo bra ut og er ikke overvektig i det hele tatt!

Kari Jaquesson

02.08.2010 kl.22:41

b:Skjnner helt hva du mener - hadde ca 2 liter vann bare i nesen! Det gr over - jeg lover!

Kari Jaquesson

02.08.2010 kl.22:43

Jeanette:Det er ikke akkurat bare slanking, selv om hun har lagh tp seg mye p pupper, rygg, armer og mage. Hun kjenner at hun er sliten, at hun trenger en ny livsstil som gir overskudd og bedre helse. Midjemlet var godt over 80 og da er det for hyt. Vi hadde en super treningskt sammen i dag - en herlig dame!

b

03.08.2010 kl.00:45

fr virkelig hpe det. forbigende elefant-flelse er ille nok ;)

Jeanette

03.08.2010 kl.11:30

Har midjeml som er over det anbefalte selv.p to uker har jeg klart miste 5 cm der! Skikkelig stolt av meg selv:D

Er det forresten noen spesiell trening som fr bort magefettet ?Jeg trener en del p elipsemaskin,styrke med stang,raske turer,pilatesvelser for magen,corebar og dans

Kari Jaquesson

03.08.2010 kl.16:01

Jeanette:Man kan ikke bestemme hvor p kroppen man forbrenner, men alt det du navner er bra. PLUSS den velsen der man snut hodet fra side til side og takker nei til en ekstra porsjon osv....

Anita

03.08.2010 kl.23:50

hahaha ja den siste der e ein goe velse haha.. genialt sagt:P

Heidi Hermann

15.08.2010 kl.20:21

Hei:).

Gr det an leie deg som personlig trener? Vi er en stoooor sskenflokk som konkurrerer i sentrumslpet.

Ha en fin fin dag.

Carina

17.05.2012 kl.22:50

Hva er opplegget med en personlig trener? hva kan jeg forlange? veier 73kg n 160hy. er det mulig g helsemessig ned til 60 kg til 1 september? :D

Kari Jaquesson

18.05.2012 kl.07:15

Carina: Hei Carina. En personlig trener kan sette sammen et helhetlig treningsopplegg for deg og trener deg -alts er der og pusher deg, retter p deg mens du trener. Vedkommende kan lage planer for hva du kan gjre av trening de andre dagene nr du trener p egen hnd. Mange personlige trenere har ogs kompetanse p kost, men her kan du godt sprre om hvaslags - det er etter min mening ikke serist om du blir rdet til avvike mye fra de offentlige anbefalingene. Det er fullt mulig g ned 13 kilo p 15 uker, men det vil kreve at du flger kostopplegg 7 dager i uken med f eller ingen "utskeielser". Stsug kkan du forebygge ved spise dessert hver dag- sjekk boken min "Ketsjup er lreit". Jeg vil anbefale deg be treneren om ta en kroppskomposisjonstest nr dere begynner slik at du kan se at fett% gr ned ogs om det er uker der vekten ikke gr ned. Kroppskomposisjonen er viktigst - alts forholdet mellom muskler og fett. Det kan hende du nr mlet ditt fr vekten viser 60 kilo. Lykke til, vennlig hilsen Kari

Skriv en ny kommentar

hits