Her er jeg hele uken!

Klikk p bildet:
Stikkord:

15 kommentarer

b

07.09.2010 kl.09:52

kjempebra tiltak. akkurat n tr jeg ikke gjre et slikt prosjekt, med kidden i magen, men jeg har litt lyst til innfre en kjttfri dag i uka en gang. prvde meg som vegetarianer for noen r siden. etter tre mneder mtte jeg gi opp. jeg var ikke flink nok til f i meg det kroppen trengte...

Susanne

11.09.2010 kl.14:03

Hei Kari!

Jeg vil bli aerobic/step instruktr, og lurer p om du kan anbefale noen kurs p hvordan jeg kan bli det?

Holder du instruktr kurs? Det hadde vrt fantastisk og delta p et kurs med deg isfall!!

Heidi Korstad

13.09.2010 kl.10:40

VAr s heldig f oppvarming av deg p Trysilrypa i helga og det var veldig motiverende fr jeg skulle starte 13 km lping!! Selv instruerer jeg ei gruppe fra 15 r til 50r og har i dag lagt til noen nye steg og musikk som du hadde. Har du noen tips vedrrende steg/trinn og musikk som jeg kan f av deg???

Mvh Heidi

Hans

17.09.2010 kl.21:38

Hvor kan man stille et sprsml uten kommentere en blogg. Linken spr Kari virker ikke. Er ikke ute etter f epost adressen til hennne. Men skal sprre om noe som ikke er tema p denne bloggen.

b

18.09.2010 kl.09:33

hva...ingen blogg-innlegg mens jeg var borte, fdte og kom tilbake? ;)hilsen hu som visstnok ikke fr lpe p tre mneder *sukk* trilleturer here i come ;)

Kari Jaquesson

19.09.2010 kl.11:46

b:Hey - GRATULERER! Fortell, fortell! Fdsel, veer - nurket...alt!

Kari Jaquesson

19.09.2010 kl.11:47

Kari Jaquesson:1) G turer med ikke for lange skritt, knipevelser i hytt og vr, rolige styrkevelser a la ligge p magen, lfte motsatt arm & ben osv. :-)

Kari Jaquesson

19.09.2010 kl.11:48

Susanne:Smart ta fitness deltid p NIH frst - bra grunnlag fordi du lrer anatomi & Fysiologi osv.. Etter det gruppetreningsinstrutkrkurs enten der elle ri regi av sentre osv..

Kari Jaquesson

19.09.2010 kl.11:51

Heidi Korstad:Takk! :-) Jeg holder noen instruktrkurs rundt omkring, men om du gr inn p www.powermusic.no vil du finne masse treningsdvd'er - ogs slike som er spesiallaget for instruktrer! :-)

b

19.09.2010 kl.17:26

takk :) jeg ble igangsatt pga svangerskapsforgiftninga. rimelig flt. men etter to og et halvt dgn p et lite rom p sykehuset skjedde det, og jeg fikk plutselig veldig hyppige og kraftige veer. tte og en halv time senere: babyboy was out! vi ble p sykehuset i tte dager dog, grunnet blodtrykk som aldri ville ned og at lille Elias fikk gulsot. ufattelig godt komme ut igjen. i dag gikk vi vr frste trilletur. utrolig deilig, men srt vondt. du vet jo garantert hvordan kroppen er etter fdsel... den turen gikk ikke akkurat i hyt tempo. men vi gikk og gikk og beskte besteforeldre.

fr jeg fikk dra fra sykehuset fikk jeg en liten "forelsesning" angende hyt blodtrykk og svangerskapsforgiftning av legen. nesten litt frustrerende, da jeg fler jeg har gjort det jeg kan for unng det p det lengste, ved trimme og prve legge om kostholdet. kunne kanskje gjort en enda mer hardbeina innsats, men. uff. so be it. gutten er frisk, og jeg kommer meg. selv om jeg n gr p blodtrykksmedisiner.

b

19.09.2010 kl.17:28

han ble fdt 12.09 kl 02:23 forresten :)

Kari Jaquesson

20.09.2010 kl.07:42

b:Hei lille mamma! Jeg synes fttene dine er ste nr de er litt oppblst, jeg! Men jeg husker at jeg gledet meg til f tilbake ankler da jeg fikk nr.2. Det er mange smarte ting gjre for passe p blodtrykket sitt. Kost & trening, stressmestring, ekstr amineraler (eks magnesium & kalium). Dette gr seg til! Koooo sdeg med nurket! :-) K

b

20.09.2010 kl.11:05

hehe, de fltes ikke akkurat ste :p hyt blodtrykk ligger desverre i familien, slik svangerskapsforgiftning ogs gjr. men ja. jobber litt mot det. tar ekstra kalium hver dag, samt disse trenings/kostholdstingene...som er en real utfordring egentlig, men jeg tar det stadig steg for steg. tror faktisk jeg fikk hyt blodtrykk bare av vre p sykehuset, pga alt stresset og at de ikke akkurat hadde s nringsrik mat. men jeg benyttet sjansen til spise fisk s ofte jeg kunne ;)

Thomas

11.10.2010 kl.11:05

Arrangerer du noen form for treningsleirer som varer over en lengre periode. Dersom ikke hadde det vrt noe du kunne gjort? Jeg hadde enkelt meldt meg p. Hadde den vart feks 3-4 uker ville alle ftt en pangstart p "treningskariren" i tillegg ville det vre mye lettere fortsette nr man fikk se det fungerte nr du pisket oss. Dette har jeg lett overalt etter men ikke funnet noe sted. Mener naturligvis ikke trenings leirer for personer i allerede god form, men oss som trenger komme oss opp av sofa'n trene!

02.11.2010 kl.18:52

Vil frst f si at du var modig som satte fokus p fedme og at dette i de aller fleste tilfeller skyldes forholdet mellom aktivitet og matinntak. Har nok selv ogs feilaktig brukt lav forbrennig som unnskyldning.

Et annet tema som er litt beslektet er brystreduksjon. For noen r siden vurderte jeg bryst reduksjon, jeg fikk til og med henvisning fra min lege. Overvekt var aldri et tema. Jeg veide mellom 85 og 90kg (178 hy). Heldigvis s har jeg i ettertid kommet ned i en vekt og veier n rundt 65 kg og har ingen plager.

Er veldig forundret nr jeg kjenner andre som har hatt brystreduksjon og som helt sikkert har en BMI helt sikkert over 25. Tror de selv eller helsevesnet at de har normal vekt? Eller kvier de seg for stille krav til pasienten? I etter tid har jeg observert det samme, flere som har hatt brystreduksjon er egentlig litt lubne (sikkert ikke alle). Hper jeg ikke provoserer for mye :)

Skriv en ny kommentar

hits